اش دندونی خوبه بخورم؟؟؟ ضرر نداره ؟

۷ پاسخ

بخور هیچ ضرر نداره

نه ضرر نداره فقط نفخش بگیر

بخور نوش جونت

نه چه ضرری

نه چه ضرری من سه ماه اول با آش و حلیم زنده بودم زیاد نخور که نفخ نکنی

خوبم هست پر حبوبات

بخور عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیلار مامان آیلار هفته شانزدهم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان معصومه مامان معصومه هفته بیستم بارداری