بچها باقلا خوبه الان میخوام بخورم؟

۵ پاسخ

من باقالی پلو خوردم یه بار

من دوبار تو برنج خوردم

نخور فشار خیلی بالا میبره و مسمومیت حاملگی میاره

نههه نخوریا بچت زردی میگیره

نخور بهتره شنیدم از بالله ها ممکنه یکیش سمی باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته هشتم بارداری
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری