بچها انگور بخورم خوبه یا نه تو هفته من

۷ پاسخ

اب هویج
طالبی
اب طالبی
جعفری
کرفس
جگر
زعفران ایناااهمش باعث سقط میشه
بقیه مواردبه صورت کم اشکال نداره

هرچی دوست داری بخور بخودت سخت نگیر ولی زیاد روی نکن ❤️

پدرصلواتی انگورشراب که نیست🤣

فقط فعلا چون هفتت پایینه چیزایی که باعث پریودی میشد رو نخور
مثل زعفران و رازیانه و....

آره بخور نوش جونت 😍♥️

عزیزم هرچیزی به اندازه میتونی بخوری بیش از حدش ضرر داره

برای چی نخوری؟؟؟😐😐😐
همه چی بخور

سوال های مرتبط

مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان فندوق👣 مامان فندوق👣 روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها هفته سی‌وسوم بارداری