عزیزم برو مرکز بهداشت تو سیستم ثبتش کنن تو سامانه سیب ثبت میشه بعد همه جا میاد بالا
منم همین اتفاق برام افتاد تعجب کرده بودم تا رفتم بهداشت واکسن دوماهگیشو زدم همونجا ثبت کردن همه چیشو درست شد برام
چندتا داروخونه برو یعنی چی ثبت نشده
شیرخشک رژیمی باید بخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.