چرا میرم شیر خشک بگیرم میگن کد ملیش ثبت نشده😶

۳ پاسخ

عزیزم برو مرکز بهداشت تو سیستم ثبتش کنن تو سامانه سیب ثبت میشه بعد همه جا میاد بالا
منم همین اتفاق برام افتاد تعجب کرده بودم تا رفتم بهداشت واکسن دوماهگیشو زدم همونجا ثبت کردن همه چیشو درست شد برام

چندتا داروخونه برو یعنی چی ثبت نشده

شیرخشک رژیمی باید بخوره؟

سوال های مرتبط