چند هفته تون بود ک رفتین ان تی

۱۴ پاسخ

۱۲ هفته و ۲ روز

من ۱۱ هفته و 5 روز بود رفتم جنسیت رو تشخیص نداد گفت که زوده🤷

۱۳ هفته و ۶ روز جنسیت بچه هم بهم گفت

۱۱ هفته و ۴ روز رفتم ولی سن بارداری رو توی سونو زد ۱۲ هفته تمام

۱۲هفته و۳روز

۱۲ هفتم پر شد بهم گفت برم

۱۲ هفته بودم رفتم گفت ۱۲ هفته ۲ روز هستی

من ۱۲ هفته و ۳روز رفتم‌جنسیت هم دختر احتمال داد که درست بود🥰

من دوازده هفته و ۵ روز نوبت دارم، خودش میخواست ۱۲ هفته و ۳ روز نوبت بده اولش ، من اون روز نمیتونستم برم، گفت از ۱۲ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داره که انجام بشه

سلام ۱۲هفته

۱۱هفته و ۶ روز

۱۲ هفته

12هفته 6روز

از10تا اخرای12 وقت هست برو دیگه الان ایشالا خوش خبری

سوال های مرتبط

مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختری🩷و پسری🩵 مامان دختری🩷و پسری🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان پروا🌸💕




🫀 مامان پروا🌸💕 🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری