من کشاله رانم درد میکنه موقع راه رفتن طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

مال منم درد می‌کنه گاهی فک کنم طبیعیه

من هنو هیچی نشده بلند شدن نشستن سختمه چرا؟؟ شماهم کمرتون میگیره؟

منم زیر دلم بعضی وقتا تیر می‌کشه و استخون رونم درد می‌کنه طبیعیه آیا؟

منم پای راستم موقع نشست و برخاست درد میکنه فکر کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان علی(شیرین وقند) مامان علی(شیرین وقند) روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری