۸ پاسخ

من خانواده ها رو دعوت میکنم یه جشن خودمونی برای یکی دو ساعت دور هم که البته همین خانوادگی حدود ۳۰ نفر میشیم
عکس هم کیفیت گوشیم عالیه عکاسی هم بلدم خودم عکساشو میگیرم خالمم ادیتور واسم ادیت میزنه
هدیه هم بین سه چرخه و استخر توپ موندم

پست منو برای تولد بخون

والا من دوتا عکس اتلیه میگیرم
تولد کوچیک خودمون تنهایی ولی تم هم براش انتخاب میکنم
نه تنها امسال هرسال خوبه ادم جشن بگیره اینجور شادی های کوچیکو
دعوت هم نکنی خیلی بهتره چون واقعا الان گرونی شده نمیشه ی جشن بزرگ گرفت شامو اینا یا حتی کیک بزرگ داد

میبرمش آتلیه منتظر فرصت مناسبم

من بردمش آتلیه برای تولدش هم که هفته دیگست یه کیک میگیرم فقط عکس داشته باشه یادگاری

ماهم میبریم اتلیه یه تولدخانوادگی میگیرم و یکی هم بادوستام

تولد که متوجه نمیشه بردمش اتلیه
خانوادگی همین

من دیروز تولد یک‌سالگی پسرم بود
اصلا تولد نگرفتم کادو گرفتیم براش عمه هاش هم گرفتن کادو برو هزینه تولد هم میدم آتلیه شوهرمم گفت بچه اصلا نمیدونه تولد چیه می‌خوایم برا دل بقیه بگیریم مگه منم دیدم راست میگه

سوال های مرتبط

مامان آنیل🩷آنیا مامان آنیل🩷آنیا ۱۳ ماهگی