پاهام ورم کرده توهفته من عادیه دردم میکنه

۴ پاسخ

فقط از سنگینی پام درد میکنن

شاید فشار داری اخه من ازشما جلوتر اما ورم ندارم

گاها عادیه میبینی چیزی خوردی یا فعالیتی داشتی استراحت کن پاهات رو بذار روی بالش بالاتر از سطح بدن اگر دیدی بیشتر شد ایشالا فردا برو ی آزمایش بده بیمارستان

ن عادی نیس

سوال های مرتبط

مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری