من باگوشی یاکارتون مشغولش میکنم بخوره
پسر منم از اول بد غذا بود الانم داره کرسی هاش در میاد کدیگه کلا بد غذاس منم موندم از دسش😂
نه والا امروز هیجی نخورد قبلا دو سه مدل غدا رو دوس داشت میخورد این هفته اوناهم میدم نمیخوره حتی امشب شیر خشکم میخورد اوق میزد 🫠🫠🫠🫠
منم کارتن میذارم ،غذا رو میکس میکنم دوباره🥲یبار میخوره یبار نه
زینک دکتر نوشته. ولی اخرش زوری میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.