۵ پاسخ

من باگوشی یاکارتون مشغولش میکنم بخوره

پسر منم از اول بد غذا بود الانم داره کرسی هاش در میاد ک‌دیگه کلا بد غذاس منم موندم از دسش😂

نه والا امروز هیجی نخورد قبلا دو سه مدل غدا رو دوس داشت می‌خورد این هفته اوناهم میدم نمیخوره حتی امشب شیر خشکم می‌خورد اوق میزد 🫠🫠🫠🫠

منم کارتن میذارم ،غذا رو میکس میکنم دوباره🥲یبار میخوره یبار نه

زینک دکتر نوشته. ولی اخرش زوری میخوره

سوال های مرتبط