۱۳ پاسخ

بهتره که میل جنسی زیاد تو بارداری اذیت میکنه چون نمیتونی بدون محدودیت رابطه داشته باشی

من میلم زیاده ولی موقع رابطه از بس سنگینم نفسم میگیره خیلی اذیت میشم ترجیح میدم نداشته باشم

کم؟نابود شده اصلا انگار از اولم چیزی نداشتم

نه من اصلا هیچ مشکلی بارابطه جنسی نداشتم فقط جلوگیری میکردیم که باعث انقباضات نشه که میگن هفته های آخرم نیاز به جلوگیری نیست

منم مث شما شدم میلم کم شده دلم میخواد باز هم نزدیک هم نمیشیم یجوری میشم میگم زودتر تموم بشه راحت بشم دهن شوهرم بسته بشه هی نگه منو فراموش کردی

والا من از اول بارداری بجز چندباری دیگه اصلااااا میلی نداشتم

ما نه ماهه خواهر برادریم😂😂😂 رابطه کو

عادیه نگران نباش

برا منم کمه

منی ک کلا رابطه نداشتم تو دوران بارداری چی بگم انقد ک برام دردناکه 🤕موقع اقدام خیلی همچی خوب بود یه روز درمیون رابطه داشتم اما الان دیگ خشک خشکم

برای من بیشتر شده بود تو 28هفته اینا یعنی همسرمم خونه نبود ارضا میشدم

منم خیلی زیاد بود از همین ۳۰ هفته اینا کم شذه اصلا هیچ علاقه ای ندارم بهش

سر دختر کم میشه
سر پسر زیاد
برای من اینجوری بود

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد