نمیدونم اما من سه روز زیاد نشستم به کمرم فشار اومده درد میکنه خیلی.سیاتیکمم گرفته
پس اینایی ک میرن سرکار تا یماه مونده ب زایمان چکار کنن
من کل روز رو نشستم اصن دراز نمیکشم
من یه بار زیاد نشستم فرداش درد شدید زیر شکم و انقباض گرفتم دیگه از اونموقع کلا میخوابم
من خییییلی میشینم زیاد اهل دراز کشیدن نیستم😑
مامان بزرگمم بهم میگه نشین راه برو و بخاب به پهلو
جون نشستن سر بچه روپهن میکنه حالا نمیدونم درسته یانه
من ک کلا میشینم😂😑
من شنیدم برای خونرسانی به جنین میگن بهتره زیاد نشینیم خابیده به پهلو چپ خون رسانی بهتره
حالا من اثلا نمیتونم بشینم تحرکم زیاده نمیدونم این خوبه یا بده
اولین باره میشنوم....من ک بچه کوچیکم دارم انقد میکنم ک تحت فشاره اصن میدونم
سوال منم هست من زیاد میشینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.