خانما چرا میگن نباید باقالا پاک کرد تو بارداری

۲۰ پاسخ

من که پاک کردم گلم نزدیک ۲۵ کیلو با مامانم اینا
خداروشکر چیزی نشد

بخاطر سردی و پایین آوردن فشار.البته فکر کنم اونایی که حساسیت دارن

پاک رو نمی دونم

اما خوردنش شنیدم آلرژی زاست

منم سه یا چهار ماهم بود خوردم 😐

اگه توی خانواده سابقه‌ی فاویسم دارین، نباید این کارو کنین، چون ممکنه بچه هم داشته باشه
وگرنه مشکلی نداره

پناه میبرم ب تو ای خدا از دست شایعه های بارداری.....خوردنش هم اشکال نداره اگ از قبل حساسیتونداشتی من از چندتا دکتر پرسیدم و خوردم

من که خوردم اصلا عاشقشم

من هم خوردم هم‌پاک کردم خداروشکر نینیم خوبه

هاااا 😳
من هم پاک کردم هم خوردم الآنم زنده ام 😏

والا من باردار نبودم چن سال پیش مامانم ی گونی گرفته بود تو خونه پاک کردیم فشارمون افتاد، مث سیر ک فشارو میندازه

چون زن باردار خستش میشه، دلیل دیگه ای نداره

بعضیا مثل من حساسیت دارن و موقع پاک کردن فشارشون میفته
اگه قبلا پاک کردی فشارت نیافتاده میتونی الان هم پاک کنی
تو فضای باز باشه بهتره

من هم پاک کردم هم خوردم😂

من که هم پاک کردم هم خوردم
وقتی مادر مشکلی نداشته باشه، اشکالی نداره
بچه هم اگر به دنیا اومد و مشکلی نداشت دیگه منعی نیست

وا کی میگه اونو پاک نه خوردنش مضره

من ۱۳کیلوپاکیدم

من خوردم دکترگفت اشکال نداره

واه کی گفته من نشنیدم
تاالانم چندباری پاک کردم

منکه پاک کردم😐

چون آلرژی زا هست ممکنه بهش آلرژی داشته باشه نی نی

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا دخمل🥹❤️ مامان دوتا دخمل🥹❤️ هفته سی‌وسوم بارداری