۱۲ پاسخ

اولین باره اینجا میخونم همچین چیزی رو

من دارم بخاطر گردوی سبز میرم مسافرت 😂

چون گردو گرميه بخاطر اون ميگن زياد نخوريد
در روز دوسه تا ميشه خورد

من روزی ۴تا میخورم از وقتی اومده

گردو سبز در بارداری بسیار مفید بوده و پر از منیزیم و چربی های طبیعی است که برای وزن گیری جنین بسیار کمک می کند.

من که خوردم 😂همه چیو میگن خطرناکه اگه توجه کنی باید یه بچه نیم کیلویی به دنیا بیاری😂

کی گفته؟؟چ خطری داره؟من ک زیاد میخورم

ن بابا من از وقتی اومده دارم میخورم ضررش تو چیه فقط گرمه ک تو تغذیه ت سردی هم بزاری خنثی میکنه

کی گفته من همش دارم این چند روز میخورم 🙄

پرچام میریزه با یسری سوالا
تازه شنیدم خوبه نخوردمممممم

اولین باره می‌شنوم گلم

بیخود کردن گفتن 🤣😂

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان دایان🩵 مامان دایان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد