۴ پاسخ

من بخاطر عفونت ادراری ۳تا سفتریاکسون تو‌سرم زدم

توفکر نباش منم زدم توسرم وقتی عفونت داشتم گفت مجازه فک کنم سفازولین بود البته اگر اشتباه نگم

دکتر باید تجویز‌کنه

برای چی میخوای بخوری؟

سوال های مرتبط

مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی