۶ پاسخ

من یه بسته خوردم بخاطر دندون درد

سه بسته سفالکسین خوردم ۴تا دونه آزیترومایسین بیمارستانم بستری بودم چندین دوز بهم آمپی سیلین زدن

من اوایل بارداری عفونت ادراری داشتم یه بسته دکتر داد خوردم ،دوماه بعدمریض شدم دوباره دکتر امو کسی کلاو۲۰تابهم داد۱۵تاش خوردم

برا من دکتر نوشت یه بسته اونم یه عفونت خیلی خفیف داشتم

خطرداره‌برای‌جنین

برا من دکترم دوتا دونه اونم با فاصله ۳ روز داد،تحت نظر پزشک استفاده کن حتما

سوال های مرتبط

مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی