بله رئول یکی از بهترین قرصهای آهن هستش
من میخورم و اصلا باعث یبوست نمیشه
من هر شب میخورم و عالیه
بله من از اول بازداریم همینو میخورم
من میخورم خیلی خوبه
باعث یبوستم نمیشه
قرص خوبیه ولی من باهاش معده درد شدم
بله من میخورم خیلی خوبه
من میخورم قرص خوبیه
اره منمیخورم از ۴ ماهگی
اره دکتر برا من نوشته گرفتم فعلا شروع نمردم دورپزه نوشته
من نخوردم
من قبل بارداریم خوردم خیلی قویه
من ک نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.