کسی از این قرص آهن خورده خوبه قرصش؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

بله رئول یکی از بهترین قرصهای آهن هستش
من میخورم و اصلا باعث یبوست نمیشه

من هر شب میخورم و عالیه

بله من از اول بازداریم همینو میخورم

من میخورم خیلی خوبه
باعث یبوستم نمیشه

قرص خوبیه ولی من باهاش معده درد شدم

بله من میخورم خیلی خوبه

من میخورم قرص خوبیه

اره من‌میخورم از ۴ ماهگی

اره دکتر برا من نوشته گرفتم فعلا شروع نمردم دورپزه نوشته

من نخوردم

من قبل بارداریم خوردم خیلی قویه

من ک نخوردم

سوال های مرتبط

مامان رونیسا🥹💓 مامان رونیسا🥹💓 ۸ ماهگی
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 👩‍👧‍👧 مامان 👩‍👧‍👧 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکان و نی نی🥹 مامان نیکان و نی نی🥹 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری