سلام خانوما کسی از این قرص اهن خورده؟

تصویر
۴ پاسخ

من از شانزده سالگی تا قبل بارداریم اینو میخوردم خیلی خوبه
ولی تو بارداریم دا دکتر گفت نخور یکی دیگشو داد

اره دکترمنوشت ولی یه موقع هایی دکترا گیج میزنن😅یبار رفت برام شربت معده بنویسه المینیوم ام جی اس نوشت که نباید اس داشت

نه چه مشکلی ،مگه دکتر ننوشته برات؟

اره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام♥️ مامان جوجه هام♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان هانیه🩷تودلی💙 مامان هانیه🩷تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری