کسی این قرص اهن و خورده تو بارداری ؟؟؟

تصویر
۱۳ پاسخ

من هرشب میخورم

من الان میخورم

من دارم میخورم

آره ولی توش اسید فولیک داره مال من

من میخورم اینو

بله عزیزم من

آره من بارداری قبلی خوردم خیلی کم خون بودم اینو ک خوردم کم خونیم برطرف شد

اره من شبی یکی خیلی خوبه به من ساخت از لحاظ گوارش اذیت نشدم

منم از این میخورم بعد شام

آره عزیزم چرا

اره من هرشب میخورم

عالی دوساعت بعد صبحانه بخور

من سر دخترم می‌خوردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🍓 مامان کوچولو🍓 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رونیسا🥹💓 مامان رونیسا🥹💓 ۸ ماهگی
مامان جوجه هام♥️ مامان جوجه هام♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاها مامان طاها هفته بیست‌وسوم بارداری