بچه های پنج شیش ماهتون میشین ؟ چهار دست و پا میرن ؟

۱۳ پاسخ

اریا هنوز نمیتونه بشینه

هانا در حد پنج ده دقیقه میشینه
سینه خیز راحت میره
زانوهاشم میزاره زمین دوتاشو بالا صاف میکنه یکمی می‌ره 😂😂
ولی مقایسه نکن اگه منتظری شش ماهگی بچت بره بچه با بچه فرق میکنه
و چهار دست و پاهم جزو تکامل رشدی بچه نیستش

پسر من هم دیر نشست هم دیر سینه خیز رفت هم دیر چهاردست و پا رفت هم دیر راه افتاد😂تازه داره تاتی تاتی میره
به وقتش خودش همه رو انجام میده،اگه بهداشت یا دکتر میگه همه چیز اوکیِ مثه من نشین برای این چیزا حرص بخور و هی تلاش کن که زودتر انجام بده
من حرف بقیه سر راه رفتنش اذیتم میکرد،جلو‌روشون جوابشونو میدادم اما انقدر چرت و پرت میگفتن و هی میگفتن فلان ویتامینش کمه یا ضعیف و لاغرِ بخاطر همین نمیتونه راه بره و... اعصابم بهم میریخت و همش فکر میکردم پسرم مشکلی داره،با اینکه دکتر میگفت طبیعی و هنوز فرصت داره بازم تنها بودنی غصه میخوردم و بهش فکر میکردم،هرچقدر حساس باشی نتیجه برعکس میشه

پسر من نمیشینه سینه خیز هم نمیره
فقط غلت میزنه

دختر من. نه میشینه نه سینه خیر میزه

نه بابا دخترمن هیچ کدوم انجام نمیده
دیر نمیشه

پسر من میشینه تا ۲۰ ثانیه ولی هی خدشو کج میکنه ی ور بعد ۲۰ ثانیه ولی سینه خیز میره اونم بیشتر عقب عقب جلو ام وقتی ی چیزی توجه شو جلب کنه خدشو بهش میرسونه

سلام نه هنوز فقط یکم میچرخه

زود نیست ؟

نه سینه خیز میره

دخترای منم ن میشینن ن چهار دست و پا
فقط بکیش میره رو شکم

دختر من هنوز نه میشینه نه چهار دست و پا میره

پسر من میشینه اما چهار دست و پا نمیره سینه خیز میره اونم فقط عقب عقب 😂اگه ببینه خیلی دوره ب مقصد نمیرسه یه جور میچرخه سمتش پشت هم غلت میزنه ک سریع برسه بهش

سوال های مرتبط

مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان دیز دیز مامان دیز دیز ۱۷ ماهگی