بله عزیزم لازمه آزمایش کبدی بدین
والا منم همه جام میخاره 🤣
البته کرم معمولی بزن ببین اوکی میشی بعد بپرس چ کرمی تو دوران بارداری مناسبه
از دستت زیاد کار نکشیدی یا خشک باشه؟؟ اینجور موقع ها معمولا یکم اگزما بهش میگن ک من خودم کرم دست ثمین دکتر برام تجویز کرد
کلا اگر خارش لحظه ای نیست باید پیگیری کنید آزمایش آنزیم کبدی بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.