خانوما دستام خارش داره
خطرناکه ؟؟

۵ پاسخ

بله عزیزم لازمه آزمایش کبدی بدین

والا منم همه جام میخاره 🤣

البته کرم معمولی بزن ببین اوکی میشی بعد بپرس چ کرمی تو دوران بارداری مناسبه

از دستت زیاد کار نکشیدی یا خشک باشه؟؟ اینجور موقع ها معمولا یکم اگزما بهش میگن ک من خودم کرم دست ثمین دکتر برام تجویز کرد

کلا اگر خارش لحظه ای نیست باید پیگیری کنید آزمایش آنزیم کبدی بدین

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری