۷ پاسخ

نه اصلاااا نمیبرم حتی شب بچه کوچیک مریض میشه هم از گرما هم ویروس

نه بابا گناه دارن
اینجا ک ادمای بزرگ گرمازده میشن میرن زیر سرم
مریض بشن خودمون باید غصه و زحمتش بدوش بکشیم

نه مگه دیوانم بچم مهمتره تو گرما هیچوقت نمیبرم جایی که اذیت بشه

شبا برو بیرون
ظهر گرمه واقعا

من امروز گذاشتم غروب که شد بچم رو بردم تعزیه چون نذر داشتم بازم هوای شما بهتر از هوای سمت ماست

میرم مسجد

نه تو این گرما واجب نیست
امروز شوهر من شیفت بود نرفتم بیرون فردا خونه س با ماشین میریم یه دور میزنیم خیلی گرمه بچه هام اذیت میشن
امسال منکلا چندشب رفتم هیئت

سوال های مرتبط

مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی