مامانا برا دندون درد چی بخورم دارم میمیرم

۵ پاسخ

اموکسی سیلین منرونیدازول

ادامس نعنایی یا اوکالیپتوس بجویید اروم میشید 😁

شیاف دیکلوفناک

شیاف بزار عالیه ضرر هم نداره

وااای از دندون درد ک نگو ک من جرخوردم دیگ هرچی رو بگی خوردم مشت مشت قرص میخورم فایده نداره😭😭😭😭

سوال های مرتبط