پوشک بچه شیر خشک مای بیبی

تصویر
۱۵ پاسخ

چون تو بهش محبت نمیکنی و شوهرت اینو میبینه و میدونه بیشتر لجت رو درمیارن

اما بهت ی چیزی بگم دست آخر تمام بچه ها حتی بدترین و بی ذات ترینشون بی گناهن می‌دونی چرا ی بچه بد میشه یکی دزد میشه یکی آروم یکی دکتر بخدا همه اینا دلیلش پدر مادر از رفتار و امکانات بگیر تا محیط و خونه ای که برای اون بچه ساخته شده همه میتونستن خیلی بهتر باشن ولی بعضی ها بخاطر روحیه و شرایط بد نتونستن ی چیزی بهت بگم تو کار با خلق خدا نداشت باش تو با اون بالایی معامله کن نمیگم بچه رو بزار رو سرت میگم سعی کن محبت کنی دلت باهاش مهربون کن این امتحان تو

خب تومیدونستی این شرایطو که بچه داره باید می‌دونستی طرف قیدبچشم نمیزنه خوب بود شوهرنکنی

خب چکار کنه بچشه بخاطر زنش بندازتش بیرون
من چ مرد باشم چ‌زن همسرمو میندازم بیرون ولی بچمو نه

عزیزم ی مدت به همشون محبت کن و اهمیت بده ببین چطور میشه اوضاع

به نطر من یه بار امتحان کن بهش محبت کن واقعا براش مادری کن شاید هم دلت بخاطر دخترت اروم گرفت هم شوهدت باهات خوب شد باورم ننیشه خودت دختر داری که ازت جداس وبا بجع شوهرت اونطوری میکنی

من درکت میکنم میفهمم نگران بچه خودتم هستی نگران خودتم هستی یا حتی نکن بچت اذیت کنن نکن بچت دیده نش از طرفی مسائل مالی که فرق گذاشت نشه و برای خودت و دخترت کم نیاد من میفهممت
تو اومدی خوشبخت بشی مخصوصا زندگی قبلی سختی هم داشتی

شرایط این خانم سخت هم فشار مالی هم بی محبتی شوهر و از طرفی مادر شوهرش که خودش کشیده کنار ایشون تو حس خفگی قرار داده اما تنها راهش همین شل کن و محبت کن رفت رفت خوب میشی

حق داری عزیزم واقعا شرایط سختیه
هیچ کس جای تو نیست که درک کنه اوضاع رو
بچه شو هر چقدر دوست داشته باشه ولی نباید به تو بی توجهی کنه اون که نمیتونه اوضاع رو با عدالت پیش ببره نباید بچه ها رو می‌آورد
یه چند روز بی توجهی کن بهش و اصلا هم غر نزن و گیر نده و خودتو بی خیال بیخیال بگیر ببین جواب میگیری

خدا مردای بدو ذلیل زمین
گیر کنه امروز از صبح توخونه منم دعواس نمیدونم چرا این مردا آدم نمیشن

پسر خوندت چند سالشه؟؟؟

اون بچه چ گناهی داره؟گناه داره اونم ب محبت و حس مادری نیاز داره بچه ها ک گناهی ندارن

عزیزم محبت کن بهش چطور میتونی بگی معتاد بشه ولگرد بشه اون بچه شوهرت تو میدونستی شوهرت ی بچه داره پس فکر اینجاشم باید میکردی تو باید حتی اگه اون بدم کرد محبت کنی ک متوجه بشه دوست داشنت واقعی

خیلی سخت بهت حق میدم هیچ کس مخصوصا کسی که خودش بچه داره نمیتونه مادر کس دیگه ای بش اگر هم آدم شاه کار کنه نهایت چند ماه بتون ولی چیزی که هست شده ظاهر کارو انجام بده ظاهرم شده محبت کن

چقد سخته کلا نمیتونی حضورشو تحمل کنی مادرشوهرت نگه ش داره مگه پشت قبالت انداختی

سوال های مرتبط

مامان ♥️آوای منی🧿 مامان ♥️آوای منی🧿 ۱۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان نیـــــل مامان نیـــــل ۱۶ ماهگی