آ۳۲ سامسونگ دارم دوربینش عالیه خودشم ۳سال و نیمه دستمه هیچیش تکون نخورده نوش دیگه تو بازار نیس اگه خواستی دست دوشو بخر
راضی ام a26
شوهرمن آ ۱۷ خوبه قیمتش۴۴
من آ ۵۶ دارم راضیم ولی نمیدونم الان چند شده
آ۱۵ دستمه عالی دوربین باکیفیت ۳۰تا۳۵
شیامی نوت ۱۴ خیلی خوبه قیمتشم ۳۵هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.