۳ پاسخ

چندروزی تغذیه تونارعایت کنیدببینیدبهترمیشه شیراگه زیادبخوره پنیرک نیست همون موقع شیراضافه رابالامیاره

چیز خاصی نیست
طبیعی
اکر مقدارش زیاد باشه و تعداد دفعاتش زیاد باشه غیر طبیعی
سه بار طبیعی و زیاد نیست

رفلاکس میتونه باشه

سوال های مرتبط