قد شاهان ۶۱زیر نموداره چیکارکنم

۹ پاسخ

بهداشت بمن گفته بود ۵۸ زیر نمودار دکتر بردم گفت ۶۳ هست خیلی خوبه

الان یعنی کوتاهه۶۱برای ۴ماه و بیست روز

اگه خودتون و همسرتون قدتون نرمال یا کوتاهه. طبیعی هست ،اما اگه خودتون قد بلند هستید باید پیگیری کنی

میگم چون وزن نمیگیره بخاطر شیرخشکش چون نئوکیت بخاطر اون نیس؟؟؟

حالا وزنش کنار قدشم زیر نموداره خیلی ناراحتم🥹

نمی‌دونم برا واکسن ۴ماهگی رفتم دیرم شده بود واکسنش وزنشم ۶۴۰۰بود گفت همه چیش زیر نموداره

اول مطمئن شو درست قدشو گرفته باشن چون بهداشت قد بچه منو دقیق نگرفته بود من همش نگران بودم

اگه ژنتیکی باشه کاریش نمیشه کرد... اما اگه کمبود ویتامین باشه پیش متخصص برید دارو تقویتی میده

خوب باشه چه اشکال داره

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی