مامانا شله بخورم مشکلی نداره واسه شیردهی

۶ پاسخ

نفاخه نخور

چرا عزیزم
هم پر حبوباته
هم تنده
بچه اذیت میشع

سنگین و نفاخه

عالیه

نوش جونت چیز بدی نداره ک شله گرمه بخاطر زعفرانش... شکرشم شیرو شیرین میکنه

ممکنه ۲کاسه دیشب خوردم

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی