۳ پاسخ

سلام عزیزم‌خوبین تاپیک قبلیتون گفتین درگیر زیگیل شدین
درمان شدین؟

فقط سرد ونفخ داره

فک نکنم مشکلی داشته باشه.

سوال های مرتبط

مامان آدوین مامان آدوین ۳ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی