منم خوردم به شرطی که طعم تندی نداشته باشه
هرچی میخوای بخور ولی بعدش عرق نعنا بخور
عالیه
من خوردم عزیزم ده روزه زایمان کردم ۲بار خوردم
من میخوردم مقویه
اوایل بیشتر الان کمتر
هنوز زیر ۴۰ روزه
حلیم هم ب شدت سنگینه نخوری بهتره
اره چرانشه با شیره بخور که مقوی
حلیم شهر ما ک پر حبوبات از نخود گرفته تا لوبیا و عدس
به نظرم به شدت نفاخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.