نه طبیعی خیلی عطسه میکنن
منم ازروزاول تاحالاعطسه میکنه ولی میگن طبیعیه الان کمترشده ولی بازم داره نگران نباش
بچه منم از روز اول همش عطسه میکنه هنوزم عطسه میکنه.گاهی هم دوتا دونه سرفه میکنه.منم فک میکنم سرما خورده
نه عادیه راه دواغ و ریه باز میشه
ای جون دلم نینی گیر اومد؟مبارک باشه قلب😍
ای ننه جانکه😍🎀
عزیزم عطسه به خاطر مخاط داخل بینیش هست و طبیعیه.نگران نباش
عطسه طبیعیه، سرفه نباید بکنه مگه اینکه شیر تو گلوش پریده باشه
طبیعیه
نه نوزادا کلا زیاد عطسه میکنن ، پسر منم خیلی عطسه میکنه
ن عادیه عطسه ینی رگای معزش داره باز میشه و هیچ مشکلی نداره نگران نباش
منم عطسه میکنم زیاد طبیعیه🤣🤣🤣🤣
ن طبیعیه نگران نباش بچه منم زیاد عطسه میکرد
نه عزیزم نوزاد چون موی دماغ نداره عطسه میکنه اینو بهداشت بهم گفت دختر منم هطسه میکرد
آره چیزی نیست عزیزم نگران نباش
نه طبیعی هست 🥹
نه سرما نخورده...نوزاد زیاد عطسه میکنه نگران نباش
بیمارستان به من گفت ۵۰ تا عطسه در روز برای نوازد طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.