من الان یکم مثانم نبض میزنه یکم درددارم
تازه دوشنبه قرارع معاینه لگن بشم یعنی ۳۸هفته دو روز پیش دکترم همش میگم خدا کنه رفتم معاینه کرد بگه ۳یا ۴سانتی برو بیمارستان با اینکه تاحالا زایمان نکردم ولی کلیپ زایمان طبیعی رو دیدم استرس ندارم فقط دوست دارم زودتر به دنیا بیاد به سلامتی و بغل بگیرمش
پله نوردی
اسکات زیر دوش گرم
رابطه بدون جلوگیری
این کارا انجام بده ببینم دردت میگیره یا ن
نگرفت شیاف گل مغربی بزار
اگه درد نداشته باشی تا کی باید تحمل کنی بعد بری بیمارستان منم زایمان اولمه ۱۷روز دیگه دارم تا بغل گرفتن دخترکم
منم دقیقا🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.