چرا من هیچ علائم زایمانی ندارمممم

۶ پاسخ

والا منم ندارم

درد لگن اینا هم نداری

دردم میگیره ولی خوب میشه

منم ندارم

خواهر من هفته چهل هم پر کردم علائم ندارم هنوزم نمیدونم چیکار کنم

چون نینی میخواد سال جدید بیاد🥰

سوال های مرتبط