زیر دلم تیرمیکشه وحرکات بچم زیاد شده عادیه

۴ پاسخ

به نظرم یه ان‌اس‌تی برو ممکنه ضربان قلبش بالا رفته باشه چون من یه دفعه اینطوری شدم

والا منم هفته های اخر یه تایمهایی دخترم خیلیییی شدید تکون میخورد. قشنگ کلیه هام تیر میکشید از تکونهاش
دکترم که میگفت عادیه
حالا الانم که به دنیا اومده شبها جوری دست و پا میزنه که فهمیدم تو شکمم همین کارارو میکرده 🤣😍
ولی حالا برای اینکه خیالتون راحت باشه از دکترتون بپرسید

عزیزم دیگه روزای اخره چک کنی بهتره.. برو nst بده

چون تاحالا حرکاتاش کمتربود

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣🐤 مامان جوجه 🐣🐤 ۱۰ ماهگی