به نظرم یه اناستی برو ممکنه ضربان قلبش بالا رفته باشه چون من یه دفعه اینطوری شدم
والا منم هفته های اخر یه تایمهایی دخترم خیلیییی شدید تکون میخورد. قشنگ کلیه هام تیر میکشید از تکونهاش
دکترم که میگفت عادیه
حالا الانم که به دنیا اومده شبها جوری دست و پا میزنه که فهمیدم تو شکمم همین کارارو میکرده 🤣😍
ولی حالا برای اینکه خیالتون راحت باشه از دکترتون بپرسید
عزیزم دیگه روزای اخره چک کنی بهتره.. برو nst بده
چون تاحالا حرکاتاش کمتربود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.