۱۸ پاسخ

فقط یادت باشه بارداری ۹ ماه نیست و ۱۲ ماهه
۳ ماهه اول یکم سخت میگذره، قوی بمون 🫂🤍

ایشالا به سلامتی بغل بگیری دلوین خانم😍😍

آغوشی برای برگشتن از بیمارستان هم ببر

پوآر و شانه به کارت نمیاد ولی علاوه بر سوهان ناخن گیر قیچی‌ای هم گاهی لازمه اگه ناخن نرم باشه.شیردوشم اگه داری ببر شاید به کارت بیاد برای گرفتن آغوز البته واجب نیستا

به به بسلامتی ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی و بسلامتی دلوین قشنگمو بغل بگیری🩷🩷🩷🩷🩷🩷

انشالله که ب سلامتی با کوچولو میای خونه براماهم‌ دعا کن♥️

دستمال مرطوب چیکو که گرفتی بهترین کارو کردی، من یه مدت استفاده می کردم واسه بچم عاااالی بود قشنگ رطوبت داره انگار کاملا آبه، بعدش دیدم مولفیکس هم عینش زده دیگه مولفیکس خریدم

سلام من هر چی زدم برای این کیف اصلا نمیره بالا ؟؟؟میشه خودتون نگاه کنید ببینم موجودی داره

انشاالله ک بسلامتی زایمان کنی و نی نی بغل بگیری عزیزم🥹🤲❤️❤️

برای من نشد ک عکس بزارم دارم ساک جم میکنم، چون ۳۶ و ۲روز بچم دنیا اومد،فقط لباساشو شسته بودم میخواستم برم سونوآخر ۳۶هفتگی انجام بدم بعد ساک ببندم ک قسمت نشد🥲🥲

به سلامتی انشالله
شیر خشک چی گرفتی ؟؟؟ از کجا میدونی این شیر مناسبه بدو تولده؟؟

چنددس لباس گذاشتی؟

کی زایمانته به سلامتی
منم شنبه‌نوبت دارم🥹

انشالله بسلامتی بدنیا بیاد و بغل بگیریش عزیزدلم😍😍😘

به سلامتی عزیزم چقدر وسیله هاش گوگولی ان

مبارک باشه عزیزم
منم چیزی نمونده 😅

سوهان برقیم میبری بیمارستان؟
ولی چه استرس شیرینی انداختی تو دلم🥹🤍 ایشالا به سلامتی نینی قشنگتو بغل کنی عزیزم

ان شاءالله عزیزم بسلامتی بغلش بگیری

بسلامتی چند هفته و چند روز وقت زایمان زدن

سوال های مرتبط

مامان دلوین و نی نی مامان دلوین و نی نی هفته دوازدهم بارداری