عصب کشی میخوادفعلایه ژل هست بگیربزن من خریدم چندماه پیش ۱۰۰تومن برای دخترم
الان آره بزن اما احتمالا عصب کشی میخواد دیگه
سرکه سیب نمک بده قرقره کنه یا آب جوش لب لیمو نمک
ببین یژل برا کودکانه ژل باریچ من پسرم کوچیک بود میزدم بی حس میکنه یکبار امتحان کن
اخ بچه منم از دیشب نخابیده. چه اسپری ای ؟ اسمش چیه ؟ با پنبه میزنی؟
آره من برای دخترم میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.