۴ پاسخ

سلام

گناه دارن
یکم خودت چیزای ملین بخور

اینم بگم من شیر خشک با شیر خودم باهم میدادم دو سه روز میشد مدفوع نمیکرد بردمش دکتر گفت دوتا شیر بهش نساخته یا شیر خشک یا شیر خودت منم شیرم بچه سیر نمیکرد کلا شیر خشک میدم داروها دکترم میدم خیلی بهتر شد

نوزاد منم همینجوره تازه مدفوعش سفته یبوست داره فعلا دارم بی بی کر بهش میدم

سوال های مرتبط