۳ پاسخ

طبیعیه چون روده هاش هنوز تکامل پیدا نکردن، دو ماهش تموم بشه دیگه کم کم خوب میشه

یبوست داره ببرش دکتر

بچه منم همینه

سوال های مرتبط