سلام عزیزم شما بالاخره کدوم دکتر و بیمارستانو انتخاب کردی؟؟؟ دکتر منم فقط نیکان اقدسیه س که هزینش خیلی زیاده
منم دیوونه شدم انقد دنبال بیمارستان و دکتر گشتم 🤦🏻♀️
پسر من که بزووور تکون میخوره☹️😁
مال منم هر دوتاشون خیلی تکون میخورن. ولی یه قلم تو روز خیلی تکون میخوره قل دیگمم توی شب شروع میکنه به تکون خوردن تا صبح😂
راستش ی پزشک میگف تکون خوردن جنین ینی اینکه سیستم عصبی و حرکتی و ایناش خوب شکل گرفته و جنین فعال و باهوشیه
بچه منم خیلیی تکون میخوره حالت تهوع میگیرم
من گاهی تکوناش خیلی زیاده گاهیم کم ترخ
نی نی من،پرسیدم گفتم باید خوشحالم باشی سلامته، تکون کم خطرناکه
دختر من خیلی تکون می خورد شکمم همیشه درد میگرفت از درد اینقدر لگد می زد و وول می خورد الان هم دنیا اومده یه لحظه یه جا واینمیسه خیلی بازیگوشه
از منم همینطور خیلی تکون میخوره گاهی وقتا میترسیدم ولی بعد فهمیدم خیلی هم خوبه که اینقدر تکون میخوره نشون دهنده اینه که جنین فعالی هست و رشدش خوب بوده نگران نباش عزیزم
والا نی نی منم زیاد تکون میخوره فکر نکنم مشکلی باشه...هذموقع بشینم تکوناش شروع میشه یا بیدار میشم شروع میکنهفقط وقتی راه میرم یا سرپا میشم آرومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.