۶ پاسخ

جهش رشدی داره حتما هرماه اولاش دوسه روز همینن نق میزنن گریه میکنن بهونه میکنن بداخلاق میشن

رفلاکسه من دوماهه درگیره شیر نخوردنشم

رفلاکس

تبشو بگیر حتما ک خیالت راحت شه

رفلاکس داره نمیتونه بخوره احتمالا

ببین تب نداره؟
شکمش چطور کار می‌کنه؟
اسهال نیست؟

سوال های مرتبط