طبیعیه منم وارد۳۵هفته شدم خیلی دردپریودی گرفتم استراحت کردم کم کم بهترشدالان ۳۵هفته ۴روزمه
اره طبیعیه
مث وحشی ادمو معاینه میکنن
طبیعیه. ولی تا دردت گرفت سریع نرو بیمارستان میگن خیلی ادمو اذیت میکنن یکم تو خونه درد بکش بعد برو من خودمم همین کارو میخوام بکنم اگ بتونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.