دکتر او دوانه ی بو کوری من نوسی دنا مشورتک دگل دکتر پکه
چوزانی کم خینی هیه امن دوکتر توریز دو قطره بو کورکم نوسیوه کم خینه
من دیگه مکمل نمیدم یک ماهی هست دیگه قطع کرددم .
کم خونی هم نداره خدارو شکر .
بله متخصص برا پسرم داده
اره من از اول همینو میدم ازمایشش خوب بود
من ک تا هفت هشت ماهگی فقط مکملها رو دادم دیگه نداام وزن یکسالگی دخترمم ۹/۸۰۰بود البته زمان تولد ۲۸۶۰بوده و قدشم ۷۳
من بنفش میدم بنفش بهتره
اره'البته من قرمز میدم -به دکتر گفتم عوض کنم گفت نه خوبه-گفت قرمز دو سیسی-ابی یک سیسی
آره خیلی خوبه
سیدرال خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.