دختر منم 48بود وزنش 3400
اره عزیزم
اره دختر من تولد 49الان که 5سالش شکر خدا قد بلند آرین حساب میشه اما همه چی ارثی
خوبه عزیزم دختر منم ۵۰بود قدش با وزن۳۱۰۰
اره اکثر بچه ها ۵۰ میشه قدش
آره عزیزم نرمالش همون ۵۰ هست
اره عزیزم منم قد دخترم ۵۰ هست و جزو بلند محسوب میشه
پسر من ۴۸ بود وزنش چع قدر بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.