مامانا قد تولد ۴۹ تا ۵۰ باشه خوبه ؟

۸ پاسخ

دختر منم 48بود وزنش 3400

اره عزیزم

اره دختر من تولد 49الان که 5سالش شکر خدا قد بلند آرین حساب میشه اما همه چی ارثی

خوبه عزیزم دختر منم ۵۰بود قدش با وزن۳۱۰۰

اره اکثر بچه ها ۵۰ میشه قدش

آره عزیزم نرمالش همون ۵۰ هست

اره عزیزم منم قد دخترم ۵۰ هست و جزو بلند محسوب میشه

پسر من ۴۸ بود وزنش چع قدر بوده

سوال های مرتبط