اصن در کل بچها نون رو خیلی دوس دارن منم دخترم کوچیک بود میدادم دستش میخورد. برا پسرمم میدم انشاالله.
برا بچهاتون آبگوشت درس کنید با نون تیلیت کنین خوب لهش کنید با پشت قاشق، بدین بخوره تپلی میشه جون میگیره. هفتهایی ۲ یا ۳ بار خیلی خوبه
بله
دکترش روز اول شش ماهگی گفت امروز برو نون بده دستش
الان فقط نون رو بلده خودش ببره سمت دهنش
هم بربری بهش دادم هم لواش
ولی مراقب باش گنده نکنه
نه اصصصلا جرات ندارم، هویج میدم بهش هزاربار تا مرز سکته میرم اون که نونِ
اره خیلی دوس داره
میدم دستش چون لثه هاش درد میکنه برای دندونش همش گاز میزنه ولی خب حواست باشه ناقلاها قشنگ نون تکه میکنن با گاز زدنهاشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.