۶ پاسخ

منم اینطوری می شم
میگم یه نفر زیر تایپیک من نوشته بود
ناشتا یه قاشق روغن زیتون روقاتی یه لیوان آب ولرم کن بخور

سعی کن چیزهای ملین بخوری خیلی اذیت میشی اینطوری ، ببین بدنت با چی جواب (میده آلو ، انجیر ، روغن زیتون ) ، اگه دکترت اجازه میده شربت لاکتولوز بگیر ، خوبه

باشه ممنون ازتون دوستان

گیلاس خیلی خوبه بخور سریع میاد

شربت انجیر هم برای یبوست خوبه

دوقاشق روغن زیتون بخور درست میشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا شازده💙 مامان دوتا شازده💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ترنم و وروجک مامان ترنم و وروجک هفته بیست‌وهشتم بارداری