۱۳ پاسخ

تند تند شیر بده بعداشم الان ک کوچیکه تا یک ماه بشه میره

کدو رنده کن بزار تو پوشکش

من همه کار کردم تاثیر نداشت دستگاه رفت خوب شد

به بچت هیچی غیر از داروی دکتر نده ترنجبین چه کوفتیه آخه توی مردم ما جا افتاده دور از جون سالانه میدونی چقدر نوزاد خونریزی معده میکنن بخاطر ترنجبین؟؟؟؟ نکن خواهر من نکنننن

دستگاه هم میتونید براش بگیرید یک یا دو روز
محیط و خودش رو خیلی گرم نکنید ۲۴ درجه مناسبه
بدنش رو با انگشت فشار بدید ببینید تنش هم زرد هست یا نه
صورت و چشم ها دیرتر از همه میره

قطره بیای استار دکتر به دخترم داد زردیش ۹بود پنج روز فقط باید بدی من دادم زردیش امد وایین و بعدشم دکتر گفت هیچی نده فقط شیرخودت وشیرخشک خداروشکر سه روز بعد امد رو۶

شیر خشک بده هر یک ساعت با یکم آب قند فوری خوب میشه

زردی پسر منم 10 بود قطره شیر خشت داد از سه روزگیش دارم بهش میدم الان خیلی بهتر شده الهی شکر

عزیژم اگه بتونی انار یااب انارطبیعی گیربیاری خیلی خوبه روزی دوبار دوقطره بریزی تودهنش خودتم اگه شیرخودتو میدی آب اناربخوری عالیع

فکر میکنم ترنجبین نباید بدین اصلا یعنی کلا هیچی جز شیر مادر نباید بخورن حتی آب

عزیزم چشم و صورت آخرین جاییه که میره نگران نباش فقط با دکتر در ارتباط باش

من سر دخترم دیدم خوب نمیشد روزی ۱۰ دقیقه میبردمش زیر آفتاب پاهاش و لخت میکردم زیر آفتاب بود آفتاب داغ و شدید نباشه ففط

چرا فکر میکنی قطره ای که دکتر داده تاثیر نداره ولی اینجا پیشنهاداشون تاثیر داره؟؟؟عزیزم همون قطره ای که دکتر داده رو بده فقط

سوال های مرتبط