۵ پاسخ

من دو وعده میدم یکبار صبح یکبار عصر صلح نشاسته با سیب دادم عصر هم سوپ میدم (سیب زمینی،هویج،کدوسبز،برنج،گوشت)

من که فقط یه وعده میدم هنوز

من فقط فرنی میدم.

برنج‌کدو‌هویج یک‌تیکه‌کوچیک‌پیاز و مرغ و یکمم‌زرد‌چوبه رو‌گذاشتم با اب قلم‌ پخت

موز خالی دادم😹

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۶ ماهگی