من دو وعده میدم یکبار صبح یکبار عصر صلح نشاسته با سیب دادم عصر هم سوپ میدم (سیب زمینی،هویج،کدوسبز،برنج،گوشت)
من که فقط یه وعده میدم هنوز
من فقط فرنی میدم.
برنجکدوهویج یکتیکهکوچیکپیاز و مرغ و یکممزردچوبه روگذاشتم با اب قلم پخت
موز خالی دادم😹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.