۱۹ پاسخ

چه روز قشنگی
ان شاءالله دوتادستای قمربنی هاشم نگهدارش باشه عزیزم🥺❤️

سلام مبارکه چشمت روشن

چشمت روشن چه روز با عظمتی زایمان کردی و نی نی پا به دنیا گذاشت
ان شاءالله رهرو امام حسین و یارانشون و یار امام زمان عج باشه😍😍😍

الهیییی شکرررررررر
مبارکت باشه منتظرم بیای تعریف کنی

الحمدلله ختم به‌خیر و سلامتی شد خوش قدم باشه نی نی

مبارک باشه عزیزم

ای جانمممم عزیزممم مبارک باشه گل🥺😍
چه تاریخ و روز قشنگی
انشاالله عاقبتش بخیر❤️

الهی قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون🥹😍
ان شاءالله همیشه در کمال عافیت و امنیت و شادمانی در پناه اهل بیت علیهم السلام زندگی خوبی داشته باشه عزیزدلتون

مبارکه قدمش پرخیر برکت بختش بلند

مبارک باشه گلم 💜

38 هفته خودت درد شروع شد طبیعی بودی

مبارک باشه عزیزم

اخیی خداروشکر❤️ حتما از تجربت بگی چطوری ۳۸ هفته طبیعی زایمان کردی

مبارک باشه التماس دعا

عزیزم قدمش براتون مبارک باشه❤️

مبارکه عزیزم 😍💕
قدمش خیر باشه
توی این روزای خاص که به نام اهل بیت هست حتی شهادتشون
زایمان یک حس و حال دیگه داره
امام حسین نگهدارش باشه

بسلامتی باشه عزیزم
برای ما هم دعا کن 🙏

چرا 38هفته

مبارکه
چشمتون روشن

سوال های مرتبط