ولی من ن خونریزی دارم ن لکه بینی
من دیگه آزمایش انتی گفت خون رسانی به جنین کمه برام خیلی دعاکنین
الهی آمین یا رب العالمین 🤲
منم هماتوم لعنتی رو دارم که بیش از ۵۰ درصد ساک بارداری رو گرفته تو رو خدا برام دعا کنید
ان شاءالله خدا خودش بهمون کمک کنه نی نی هامونو سالم بدنیا بیاریم
من شنبه نوبت دارم برام دعا کن لطفا 🙏🏻
خوبه ولی هماتوم داری همون لخته خونه که باید بری دکتر بهت شیاف بده چیز خاصی نیست خیلی شایعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.