دوستان سونوقلب نی نی من چطوره

تصویر
۶ پاسخ

ولی من ن خونریزی دارم ن لکه بینی

من دیگه آزمایش انتی گفت خون رسانی به جنین کمه برام خیلی دعاکنین

الهی آمین یا رب العالمین 🤲

منم هماتوم لعنتی رو دارم که بیش از ۵۰ درصد ساک بارداری رو گرفته تو رو خدا برام دعا کنید
ان شاءالله خدا خودش بهمون کمک کنه نی نی هامونو سالم بدنیا بیاریم

من شنبه نوبت دارم برام دعا کن لطفا 🙏🏻

خوبه ولی هماتوم داری همون لخته خونه که باید بری دکتر بهت شیاف بده چیز خاصی نیست خیلی شایعه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان قند ونبات 🎀🩷 مامان قند ونبات 🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری
مامان مامان  فرنگی مامان مامان فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۱ ماهگی
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق🫀 مامان فندوق🫀 هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته چهاردهم بارداری