چندهفته رفتین سونوقلب صدای قلب نی نی روشنیدین؟شکمی بود؟

۸ پاسخ

سلام گلم مبارک باشه من اون حسابت باهم دوست بودیم چقد خوشحال شدم برات😍😍😍😍😍🥰🥰🥰

هفت هفته و دو روز شکمی

من هشت هفته رفتم شکمی انجام داد

6 هفته و ۵ روز شکمی

۶هفته و ۳روز

۶هفته و ۲ روز واژینال قلبشو شنیدم

عزیزم 7هفته نشون میده قلب بچه 40روزه تشکیل میشه🙌🏻

من ۸ هفته. ولی عجله نکن اگر رفتی و شنیده نشد دوباره دوسه هفته بعد برو

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسراوتودلی مامان پسراوتودلی هفته نهم بارداری
مامان آوینا🤍🕊 مامان آوینا🤍🕊 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری