نه لیدوکائین نزن فک کنم قطره ی دنتول برای استفاده توی بارداری مجازه از داروخونه بپرس و اونو تهیه کن اینو اصلا استفاده نکن
من قبل بارداری همه دندونامو درست کردم از ترس دندون درد ، انشالله ک زودتر خوب بشی ، حتی اسم دندون دردم ک میاد تنم میلرزه
سیر خامو از وسط نصف کن بذار رو دندونی ک درد میکنه آروم گاز بگیر بزار بمونه دردو میکشه....یکیم میخکه بذار رو دندونت
قطره دنتول بگیر عالیه تو بارداری هم مجازه فقط قورت نده بروشور داخلش رو بخون نوشته چجوری مصرف کنی
اصلا نباید قورتش بدی حواست باشه بعدش تف کن بذاقتو
ژل پومادیشو میگرفتی
به داروخانه بگی بارداری بهت میده درصد پایینتری لیدوکائین داره
اسپری پخش میشه تو دهن
ولی ژل نه
نباید بزنی
فک کنم بی حسیش قویه نزنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.